SK DATO ISHAK LUMUT

kursus pembinaan blog sekolah


Tarikh : 24-02-2015 - 25-02-2015

Masa: 8.00pg-5.00ptg

Tempat:War Room

Friday, April 9, 2010

pengambaran btp sempena persaraan Pengarah Kementerian Pendidikan





ketika pengambaran diadakan....







antara krew-krew yang terlibat...







bahagian teknologi pendidikan ......


sampai naik tingkat atas..... susah jugak nak siapkan
pengambaran..



sian kat kamera man... sakit tengkuk nak pandang ke atas...




antara pelakon tambahan apa lagi murid-murid SKDI la..
posing ler... bukan senang nak berlakon dik....




kesian kat pk kokurikulum.... sampai terduduk nak tgk yer..
tak pe lain kali masuk yer pengambaran kadet pulak lepas ni...
uniform tu dah kira ok.. la hehehe jgn marah !!!!!


Amboi murid-murid kita seronok yer jadi pelakon tambahan...
tak pe sekurang nyer interframe gak gambar korang yer
kat dalam kamera... syok aper dapat pengalaman macam maner
nak berlakon... hehhehe




pengambaran ini telah diadakan di Sk Dato IShak Lumut

sedikit sebanyak telah memberikan pengalaman kepada

murid-murid di sekolah ini secara tidak lansung memberi


peluang yang berharga kepada guru, murid dan staf sokongan.

pengambaran ini diwakilkan kepada SKDI mewakili warga sekolah


seluruh malaysia... Pengambaran ini sempena mengenang jasa Pengarah

Kementerian Pelajaran Malaysia . diharap seluruh warga SKDI dapat


menaikkan prestasi yang cemerlang dalam UPSR serta menjadikan SKDI

sekolah contoh dimasa akan datang kerana di sekolah inilah telah melahirkan


ramai tokoh terkenal yang telah bersekolah di SKDI dan menjadikan SKDI

terbilang menjelang tahun 2015. Kerjasama dari semua pihak amat diharapkan...

No comments:

Post a Comment

Pandangan hati....


semoga berjaya murid-murid skdi

PERHIMPUNAN PAGI SKDI

uji minda